Jauna, tačiau labai veikli, bendradarbiaujanti ir bendras idėjas puoselėjanti bendruomenė — taip būtų galima apibūdinti Alytaus miesto Jurgiškių bendruomenę. Politikai toliau bus skiepijami trečiadienį ir ketvirtadienį. Tačiau Seimo seniūnų sueiga nepritarė Seimo opozicijos siūlymui grįžti prie įprastos balsavimo Seimo plenariniuose posėdžiuose tvarkos, kai balsuojama atskirai dėl kiekvieno apsvarstyto projekto.
Širvio g. Saugia aplinka ir vaikų saugaus elgesio įgūdžiais turėtų rūpintis visos institucijos be išimties: šeima, ugdymo įstaiga, vaikų sveikatą ir gerovę saugančios tarnybos. Šis esminis poreikis, kartu su fiziologiniais poreikiais, yra būtina sąlyga kitoms veikloms sėkmingai vystytis — mokytis, bendrauti, kurti, realizuoti savo gebėjimus.
Kad ugdymo si procesas vyktų sėkmingai, vaikams turi būti užtikrinta palanki fizinė, socialinė, emocinė ir psichologinė aplinka, mokiniai ugdymo įstaigoje turi jausti komfortą, saugumą.
Mokyklos saugumo stoka yra laikomos bet kokios aplinkybės, kurios realiai arba potencialiai kėsinasi į mokinių, mokyklos darbuotojų fizinį ir psichologinį saugumą, žmogaus ir vaiko teises, žmogiškąjį orumą, teisėtus lūkesčius sveikai ir nepavojingai aplinkai, psichologiniam komfortui ir palankiam socialiniam klimatui.
Svarbiausias mokyklos saugumo subjektas ir socialinis veikėjas yra mokinys, vaikas. Tam, kad užtikrinti sveiką ir saugią aplinką vaikui, visi šiuolaikinės ugdymo įstaigos bendruomenės nariai saugi nariai gebėti suteikti pirmąją medicininę pagalbą, turėti higienos žinių bei suformuotus įgūdžius, padedančius apsaugoti mokinių sveikatą.
Tai dažniausiai atlieka socialiniai pedagogai ir Vaiko gerovės komisijos nariai. Norint tinkamai rūpintis kiekvienu vaiku ir ji supančia aplinka, ugdymo įstaigų darbuotojų žinios turi būti nuolat atnaujinamos.
Šios programos įgyvendinimo metu dalyviai atnaujins pirmosios pagalbos teikimo žinias bei saugi nariai įgūdžius, nagrinės higienos normas, užtikrinančias vaikams saugią ir sveiką aplinką ugdymo įstaigoje. Taip pat mokymuose bus kalbama apie tai kaip kurti tolerantišką, sveiką, saugią emocinę ir fizinę ugdymo si aplinką, teigiamo mikroklimato kūrimo svarbą.
Vienas programos modulis bus skirtas aptarti alternatyviam konfliktų sprendimo ir elgesio korekcijos metodui - mediacijos metodui.
Ši programa padės ugdymo įstaigų pedagogams, švietimo pagalbos specialistams, administracijai stiprinti bendrąsias kompetencijas, susijusias su ugdymo si aplinkos kūrimu ir tobulinimu. Papildoma informacija.